Random Posts

Kafe Sediakan Menu Makanan Di Badan Pelayan Wanita Diserbu!!

Sebuah kafe yang baru dibuka di Thailand telah diserbu pelanggan tapi kafe tu kena serbu bukan sebab makanan dia sedap.. Tapi sebab keunikan cara menu untuk pelanggan membuat pesanan yang buatkan kafe tersebut diserbu orang ramai..
Pastinya yang akan datang berulang kali kat kafe tu adalah kaum lelaki.. Selalu kalau kita pergi kedai makan atau kafe, akan ada buku menu untuk kita memilih makanan kan.. Kat kafe di Thailand tu, dia unik sikit.. Pemilik kafe tersebut telah mencetak menu makanan di baju pekerja wanitanya.. Dah la pekerja wanita kafe tu pakai seksi..
Semua pekerja wanita kat kafe tu mesti mempunyai ‘tetek besar’, barulah dorang akan diterima bekerja di kedai makan tersebut.. Hahaha.. Dan menu yang dicetak di atas baju itu, akan dipakai oleh pekerja wanita kafe tersebut.. Memang ‘unik’ la..
Pelanggan perlu tengok dengan teliti menu apa yang nak dipesan, sebab menu pulak ditulis dengan tulisan yang agak kecil.. Bila dah tahu nak order makanan apa, korang hanya perlu tunjuk menu apa yang korang nak kat baju pekerja wanita tu..
Tunjuk saja tau, korang jangan sesekali fikir nak pegang.. Owner kafe tu dah bagi amaran keras semua pelanggan boleh tengok dan tunjuk tapi tak boleh pegang.. Hahaha..
Setakat nak pergi kafe nak makan dengan cuci mata boleh la.. Kalau sampai nak pegang tu, sila pergi kafe lain.. Hahaha.. Kat Malaysia kalau ada kafe macam ni, Miss A rasa memang ramai pelanggan.. – MissA/UtaraNews

0 Response to "Kafe Sediakan Menu Makanan Di Badan Pelayan Wanita Diserbu!!"

Post a Comment

ad banner